28.10.2010
Онлайн-опитування. Повна версія доповіді на ХІ Міжнародній Конференції Маркетинг в Україні
Тема онлайн досліджень, а точніше – використання онлайн-панелей для проведення Інтернет-опитувань на сьогодні вже далеко не нова. Компанії все активніше замовляють онлайн-опитування у власників панелей, кількість яких потроху зростає, хоча якісних онлайн-провайдерів в Україні можна полічити на пальцях однієї руки.
Не бажаючи стояти осторонь, спеціалісти компанії ADG деякий час тому розробили й впровадили свою панель, зібрали базу респондентів. Але попередньо був проведений аналіз вже існуючих панелей на предмет негативних та позитивних рис та властивостей.
Власне, на основі знайденої та проаналізованої інформації та на основі свого отриманого досвіду (досвіду побудови панелі, набору бази респондентів та проведення опитувань) і буде побудовано цей матеріал. Який може зацікавити як потенційних замовників онлайн-опитувань, так і операторів власних онлайн-панелей.
Відповідно, з точки зору належності до ринку онлайн-досліджень компанії можна поділити на групи:
а) компанії-власники онлайн панелей;
б) компанії-замовники онлайн-досліджень;
в) компанії, які ще не замовляли онлайн-дослідження з тих чи інших причин.
До речі, на онлайн-дослідження в українських компаніях зараз виділяється в середньому лише до 7% дослідницького бюджету. Але ця цифра поступово зростає.
Та чи може онлайн-опитування на 100% витіснити і замінити традиційне польове face-to-face опитування?
Відмінності все ж таки існують. І не на користь онлайн-опитувань.
Перша і суттєва відмінність – різні цільові аудиторії, які можуть бути досягнуті.
Основне ядро населення, що має постійний доступ до Інтернет, а точніше – регулярне його використання на сьогодні складають користувачі від 15 до 29 років. За даними дослідження компанії InMind станом на ІІ квартал 2010 року вони складають близько 59%. Від 30 до 44 років – 36%, старші 45 років – 5%.
Вся стаття - на сторінці компанії http://actiondatagroup.com/ua/news/rnews.php?p=00000181
|