Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 17 травня 2024
10:17

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Голова облдержадміністрації зустрівся з інвесторами з ОАЕ

Голова облдержадміністрації зустрівся з інвесторами з ОАЕ
У вівторок, 18 травня, голова облдержадміністрації Олександр Вілкул провів зустріч з представниками компанії JML Investment Group з Об’єднаних Арабських Еміратів - головою ради директорів Джекі Флешеном та головним операційним директором Рафаелем Метью.

Також на зустрічі були присутні мер м.Дніпропетровська Іван Куліченко, начальник ДП «Дніпропетровська дирекція будівництва метрополітену» Сергій Горовець, перший заступник начальника Служби автодору в області Микола Сироватський, президент корпорації «Агро союз» Володимир Хорішко та начальник управління житлово-комунального господарства Андрій Білоусов, повідомляє управління преси та інформації ОДА.

Метою цієї зустрічі стало обговорення можливої співпраці у реалізації крупних інфраструктурних проектів у Дніпропетровську і області, таких, як продовження лінії метрополітену, створення нових виробництв в агропромисловому комплексі, будівництво кільцевої дороги довкола Дніпропетровська та інші.

«Сьогодні Дніпропетровщина є чи не найбільш привабливим регіоном для іноземних інвесторів. Темпи соціально-економічного розвитку області вищі, ніж середні темпи розвитку по Україні, – відзначив голова облдержадміністрації. - Однак в області історично склалися декілька інфраструктурних проблем, які сьогодні є пріоритетними для вирішення і обласна влада зацікавлена в залученні крупних інвесторів для їх реалізації».

За словами Олександра Вілкула, залучення іноземних інвестицій це додаткова можливість для розвитку не лише інфраструктури міста та області, а також це створення додаткових робочих місць, зростання заробітної плати, збільшення відрахування податків до бюджетів усіх рівнів й загалом підвищення рівня життя мешканців області та покращення економічної ситуації в цілому.

За підсумками презентації проектів, присутні обмінялися думками та обговорили плани з приводу подальшого співробітництва.

Довідково:

Компанія JML Investment Group – інвестиційна компанія, головний офіс якої розташовано у м. Дубаї (ОАЕ).

Компанію було засновано у 1990 році у м. Парижі. Компанія JML Investment Group пишається своїм більш ніж 10-річним міжнародним комерційним і світовим досвідом реалізації інфраструктурних проектів як у Європі так і на Дальньому Сході, Північній Африці та країн на Сході.

Сьогодні сфера діяльності компанії поширюється на роздрібну торгівлю, рекламу та комунікації, нерухомість, консультації, бізнес-авіацію, широку торгівлю. Компанія JML Investment Group являє собою ексклюзивного партнера міжнародних груп, що займаються окремою індустрією, будівництвом, будівельними матеріалами, автомобілями, текстилем.

Gorod.dp.ua на Facebook.


незнаток  (21.05.10 03:04): 2,класссно знаем про откаты! поделись Відповісти | З цитатою
2  (20.05.10 10:38): Дело в том, что компания должна не хорошо строить а хорошо откатывать, поэтому сложности. Відповісти | З цитатою
1  (20.05.10 10:31): Нужно, нужно продолжать метро , нашим прорабам уже не на что дачи строить. Відповісти | З цитатою
та моё, моё это имя  (19.05.10 18:14): "Днепропетровщина"

вот такая вот (разводит руками) Днепропетровщина!
Відповісти | З цитатою
ваше имя  (19.05.10 18:13): Сегодня Днепропетровщина наиболее привлекательный регион для иностранных инвесторов.
а завтра - Дубаи
приходите вчера
Відповісти | З цитатою
моё имя  (19.05.10 18:09): -непостоянство экономики и законов
-произвол во всех структурах власти и правосудия
-недобросовесность выполнения работ персоналом (к сожалению)
-отсутсвие нужного уровня потребителя (наш город миллионник за счёт прилегающих посёлков, которые приписали к городу - они на метро не будут ездить)... да, и скоро миллионником не будет
-наличие конкуренции (с ума сойти) со стороны маршрутных ТС (которые убрать будет невозможно)
-нищий потребитель (невозможность оплатить горячее водоснабжение, и пр. коммунальные услуги первой необходимости, безперспективность развития (в верхах - все свои).
всё просто
Відповісти | З цитатою
имя  (19.05.10 18:00): тут ситуация к с новой взрослой и одинокой девушкой - смотришь - всё отлично, и то и это... ну всё! А потом узнаёшь подробности... и бежиииииииииииииишь. Никто уже не вложит деньги в метро из иностранных инвесторов в ближайшие лет 5-10. Разве что тупой идиот, или ну очень кто-то серьёзный, но такой человек сюда просто не полезет.
И не только в метро. Вся речь в постоянно принимающихся/отменяющихся законах/поправках - это никому не нужно
Відповісти | З цитатою
Заинтересованный  (19.05.10 13:16): По пункту №3. Эти льготы не должны быть разовыми, а иметь постоянную основу, увязанную с развитием инфраструктуры города, например для Метрополитена это может быть возможность размещения рекламы, отсутствие сборов за кабельные сети и коммуникации связи, налоговые льготы на торговые точки и парковки размещённые ниже уровня проезжей части на 5-10м в пределах предусмотренных проектом развития Метрополитена. Відповісти | З цитатою
Заинтересованный  (19.05.10 12:35): Asdf, как раз метро может быть намного прибыльнее любого наземного транспорта!
При следующих условиях:
1) Сбалансированный тариф на проезд (т.е. валовый объем затрат включая зарплату и налоги поделённый на плановый реальный объём перевозок, без учёта льготников и умножить на коэфициент планируемой рентабельности например 1,5)
2) Высокий уровень охвата территории (не секрет, что в Киеве, Москве основной объём перевозок именно осуществляет метрополитен) а, чем клиентов, тем меньше %затрат на содержание и больше% на развитие!
3) Государство действительно может гарантировать определённый пакет льгот.
Відповісти | З цитатою
Asdf  (19.05.10 12:01): Я так понимаю, что само метро - по-любому убычотный проект. К нему в нагрузку нужно отдать энное количество земли под застройку других объектов. А все лакомые кусочки уже давно спионерили, и известно кто - посмотрите, чьи бигборды по городу висят. А если арабы захотят строить на еще не приватизированных участках, то зная расклады, они будут приватизированы за неделю до подписания контракта с арабами, а потом перепроданы втридорога. Так, кстати, поступили с землей вокруг строящегося львовского стадиона, да и везде в Украине схема та же самая Відповісти | З цитатою
1 2 3 4 5
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
45
стихійних сміттєзвалищ ліквідували у Дніпрі за 2022 рік

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті