Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 17 травня 2024
13:24

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Укравтодор проведе аудит безпеки розв'язок на Решітіловской трасі

Укравтодор проведе аудит безпеки розв'язок на Решітіловской трасі

Напрацьовано рішення щодо вдосконалення розв’язок на новій дорозі у Дніпропетровській області.

За 2020 рік побудовано майже 100 км нової дороги, яка з’єднує Київ та Дніпро. Близько 30 км дороги Н-31 були побудовані за період з 2017 року. Деякі з проєктних рішень, які були розроблені у попередні роки у пріоритеті мали економію, а не безпеку, тому зараз вимагають доопрацювання.

Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначено дві проблемні розв’язки на дорозі у Петриківському районі:
▪️ Н-31, км 7+560 – км 9+460 – перетин з вулицею Медової між смт Петриківка та с. Клешенівка
▪️ Н-31, км 11+400 – км 12+400 – перетин з дорогою місцевого значення, ділянка з’єднує села Іванівка та Радісне.

Однорівневі транспортні розв’язки були спроєктовані у 2017 році. Основні роботи виконані у 2018 році. Наразі рух відкрито. Формально проєкти ділянок відповідають чинним нормами ДБН. Однак, після завершення робіт на основному проїзді траси Дніпро – Решетилівка ці розв’язки можуть створити аварійну небезпеку.

Наразі Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області уклала договір з ТОВ «Дорожньо – будівельний консалтинг» щодо проведення аудиту безпеки розв’язок. Аудит передбачає:
▪️ перевірку забезпечення безпеки дорожнього руху
▪️ аналіз проєктних рішень, схем дорожнього руху, даних обліку ДТП
▪️ розробку висновків та рекомендацій щодо заходів, які необхідно передбачити для покращення безпеки дорожнього руху на ділянках дороги
▪️ підготовку звіту з Аудиторської перевірки з питань стану та забезпечення безпеки дорожнього руху на дорозі Н-31.

Результати аудиту стануть основою для розробки та впровадження нових проєктних рішень.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Читайте також:


Погонщик красного КТМ_а  (08.12.20 08:34): Укратодор... Этим все сказано. Или угадай страну по фото)))
**********
Элементарный мост был бы в сумме дешевле, чем то одоробло, бабло на псевдоэкспертизу и последствия ДТП
Відповісти | З цитатою
Борис  (08.12.20 06:42): Зеленский с мая 2019 года президент. Чудо развязка открыта в 2018, при Порошенко. Но виноват Зеленский, в принципе все логично. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Dn  (08.12.20 00:58): Развязка на Ивановну при интенсивном движении будет просто смерть Відповісти | З цитатою
вообще-то  (07.12.20 22:25): Главу Укравтодора , - Кубракова, - назначили в 15 ноября 2019 года. Назначили кабмином Гончарука-Зеленского. В Раду этот деятель шел по списку "Слуги народа"-Зеленского
Т.е. более года этот человек что-то там делал и получал по его же словам зарплату 80 тыс грн. Как-то поздно кивать на папередников спустя год после прихода на должность
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Борис  (07.12.20 21:37): Все за что брался Порошенко сделано через одно место. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Місцевий  (07.12.20 20:33): 100 км нової дороги?!Хіба по всій Україні. Відповісти | З цитатою
ну да, ну да...  (07.12.20 17:29): Когда кричали про открытие дороги, рассказывали что построили по программе большая стройка Зеленского. А как дошло дело до разбора полетов кто накосячил, так оказывается, что работы были выполнены до большой стройки, а сейчас просто открыли движение. Но гугл всё помнит. В том числе и спутниковые снимки показывают кто, где и что строил.
Но если вы рассказываете, что строили не вы, - так вот вам вопрос: куда тогда ВЫ деньги дели?
И когда как-то согласовывайте свои сказки. Сначала рассказываете, что всё по выполнено по существующим стандартам, а потом пытаетесь свалить на "в предыдущие годы в приоритете была экономия, а не безопасность". То, что вы подняли цену почти в два раза на строительстве это уже даже международные аудиторы признают, но сделанное вами уже разваливается и стандарты те же, так что более безопасным оно быть не может
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
местный  (07.12.20 16:23): Замечательная схема!
За строительство этого смертельно опасного "круга" уже заплатили с наших вами карманов. Теперь заплатят непонятно кому за какой-то аудит.
Если он признает развязку опасной, то и еще раз заплатим за переделку той тупорылой развязки!
И как я нонимаю ни уголовных дел и ничего подобного не будет в резкльтате?
Відповісти | З цитатою
Во  (07.12.20 15:12): Во осознанный и продуманный план по отмыву денег. Можно подумать это проект 1920 года, когда авто было раздва и обчелся. Знали, знали,что придется переделывать. двойной навар мошенникам. Им же- тем же"строителям"- поручат исправить собственные "ошибки. И за это получить ДОПденьги. Это не считая фирме которая тоже получит миллиона, за подтверждение: а вода то мокрая, трава все таки зеленая, а земля круглая. Короче 0 махровая коррупция в нэньке. Відповісти | З цитатою
Водитель.  (07.12.20 15:01): Что главное в строительстве. Это безопасность. Вот вот панове. Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
років проіснувала газета "Днепр вечерний" у паперовому форматі

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті