У Дніпровському метрополітені не дають заіржавіти вагонам.
Аби тримати їх у тонусі – щодня поїзди роблять по два кола підземкою та повертаються в депо, де їх ретельно оглядають. Працівники слідкують, аби двері могли відкритись як автоматично, так і аварійно вручну. Перевіряють кріплення поручнів та сидінь. Пересвідчуються, чи є екстрений зв'язок з машиністом.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Не метро, а позорище города в которое б.а. продолжает закапывать бабулеты, потому что суммы большие и хорошо потдаются распилу Відповісти | З цитатою