Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 17 травня 2024
06:44

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

На Дніпропетровщині будують другу чергу об’їзної обласного центру

|«« «« »» »»|

В розпалі будівництво другої черги об’їзної Дніпра. Ділянку у понад 7 км планують закінчити у 2020 році. Після завершення проекту сучасна дорога з’єднає запорізьку трасу та аеропорт.

Як просуваються роботи, перевірив голова Дніпропетровської ОДА Олександр Бондаренко.
«Влітку під час візиту до Дніпропетровщини Президент України Володимир Зеленський поставив завдання: у найкоротші строки завершити будівництво другої черги об’їзної Дніпра. Цей пріоритетний проект я взяв під особистий контроль. Він дозволить розгрузити правий берег міста від транзитного транспорту. А ще – дорога з’єднає під’їзди до Дніпра з новим терміналом міжнародного аеропорту. Його будівництво розпочнеться вже незабаром», – зазначив Олександр Бондаренко.
Друга черга об’їзної – це понад 7 км, які ведуть від запорізької траси до Південного мосту. Нині техніка працює на ділянці у 3,7 км. Підрядники сподіваються: завершити її встигнуть до сильних холодів. Наступного року планують зробити решту – 3,4 км.
«Нині узгоджується, яке фінансування на ремонт автомагістралей Дніпропетровщини буде виділено у 2020 році. А ми з представниками Укравтодору працюємо над списком пріоритетних трас – їх оновлення має розпочатися вже в березні», – додав голова ОДА.
Загальна протяжність об’їзної Дніпра, або Південного обходу, – 61,5 км. Будівництво поділене на чотири черги. Роботи над першою чергою у 18 км закінчили у 2012 році. Одразу приступили до другої, однак будівництво зупинилося через брак фінансування.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Неравнодушный  (08.11.19 21:22): Я добавляю свой голос в счет развязки Кайдакского моста. На мой взгляд это должно было быть первоочередным. Я понимаю, что это самый сложный участок (заводы, рельеф, население...) по сравнению с остальными объездными дорогами. Начав со сложного, с простыми легче было бы справиться... Відповісти | З цитатою
Элка  (08.11.19 08:47): Южный обход необходим Днепру.
Но и Кайдакский шлях нужно достроить в первую очередь--он сильно разгрузит город. Правда там половину опор придётся демонтировать и построить заново(Маст-Буд строил, который Центральный мост ремонтировал, а также мост в Запорожье строил).

18 км Южного обхода с тремя многоуровневыми развязками и 1 мостом обошлись в 95 млн $.
Кайдакский шлях в 3 раза короче, но там большая эстакада над заводами, поэтому стоить он будет 50-60 млн $. При этом в 2019 из бюджета на строительство ненужного метро выделили более 50 млн $. Вот и деньги!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
местный  (05.11.19 14:52): Призидент клоун, вот все и происходит как в цирке!
Никому тот отрезок не нужен? Какой нафиг аэропорт, бенин? Так от туда только богатые летают, и только смелые пилоты с убитой взлетки стартуют и садятся. 99,5-99,9% местных и не местных не нужна эта дорога и даром! Пустите эти деньги на ремонты имеющихся дорог! Та-же дорога на Никополь, вернее направление которое от нее осталось!!!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
АИ  (04.11.19 15:35): Как в 2020?
130 км за 68 дней, а 7 км - хрен знает когда? Как на это "янелох" смотрит? Срочно нужно его вызывать в город.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Лекарь  (04.11.19 13:17): Отрезок Запорожское ш.- Аэропортовская - вообще практического смысла не имеет, взятый отдельно. Из ниоткуда в никуда по-сути!
Там трафика вообще НЕ БУДЕТ!
Участок Южный мост-Аэропортовская намного важнее.
Очерёдность строительства должна определятся важностью участков, а не показухой.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Микки  (02.11.19 20:03): Вообще то стройка этого участка дороги является дешёвой показухой. Дорога эта выходит на Южный мост, который в свою очередь упирается в тупик. Пока построят путепровод через Приднепровский жилмассив с выходом на харьковскую трассу, уже эта дорога будет разбита в дрыск. А вот путепровод с Кайдакского моста на криворожскую трассу городу нужен позарез. Но там тишь и благодать. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Мимо проходил  (02.11.19 16:06): Кривой Рог - Одесса сделайте уже, сколько можно Відповісти | З цитатою
45  (02.11.19 10:00): Спасибо Вилкулу за первую очередь дороги! После него майданутые бaбyины годами не могли ничего построить Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
Днепр  (02.11.19 08:54): Лучше бы на кайдацкий мост сделали объездную , уже сколько времени город в этом нуждается Відповісти | З цитатою
дорожник  (02.11.19 06:59): Блин, надо делать дорогу с кайдакского моста , через заводы, на криворожскую трассу, и убирать как минмум все транзитные грузовики с города. Может кто-то обьяснить, что дает дорога на аэропорт, для разгрузки города от грузовиков -? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1,2
млн. нових дерев висадять на Дніпропетровщині

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті