У Дніпрі розробили принципи візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель міста. Завдання створити відповідний дизайн-код для Дніпра поставив міський голова Борис Філатов.
«Те, на що перетворилися фасади будівель Дніпра за останні десятиліття, інакше, як тяжкою хворобою, назвати не можна: плями, перебудови, прибудови, вивіски, які закривають фасад так, що впізнати не можна, вітрини, що перетворилися на клаптикову ковдру, – усе це понівечило обличчя міста. Це не могло тривати вічно, й зараз цьому візуальному сміттю приходить кінець», – прокоментував головний художник Дніпра Сергій Білопольський.До розробки принципів долучилися дизайнери, архітектори, фахівці Головного архітектурно-планувального управління міськради. Документ має статус регуляторного акта, а тому повинен обговорюватися з громадськістю, що наразі й відбувається. Обговорення триватиме до кінця жовтня.
Ознайомитися з принципами візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок і табличок на фасадах будівель міста можна за посиланням: http://bit.ly/2FDt60M, а з проектом відповідного регуляторного акта тут. Там же розміщена й анкета для відгуків та побажань, які будуть опрацьовані та враховані у дизайн-коді.
Остаточний варіант переліку принципів розміщення реклами на фасадах будівель планують винести на затвердження виконкомом Дніпровської міської ради до кінця року.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |